Kiedy uczniowie wchodzą w nastoletni wiek bardzo ważne jest wypracowanie właściwej proporcji pomiędzy zabawą a szkolną dyscypliną. Naszym celem jest pomoc uczniom w odkryciu własnej motywacji do nauki, cokolwiek to mogłoby być. Mamy pomóc im rozwinąć się w niezależnych uczniów, którzy poprzez samodzielną naukę w domu będą zwiększali skuteczność uczenia się na lekcji. Wiele wymaga się od uczniów w tym wieku i dlatego ważne jest uświadomienie im, iż nauka języka przyniesie im korzyści w przyszłości, ze szczególnym zaakcentowaniem funkcjonalnej strony języka i sprawności komunikacyjnej.
Organizacja
Uczniowie, którzy ukończyli kurs na poziomie J6 (ostatnia klasa szkoły podstawowej) kontynuują naukę na pierwszym (T1) bądź drugim (T2) poziomie dla gimnazjalistów. Nowych słuchaczy prosimy o rozwiązanie krótkiego testu diagnostycznego, dzięki któremu będziemy mogli jak najtrafniej dobrać grupę na odpowiednim poziomie. Test można rozwiązać osobiście odwiedzając naszą szkołę,bądź online. Aby nasze techniki nauczania dostosowane były do wieku kursantów, mamy oddzielne grupy dla uczniów 'Teens' (T) i 'Young Adults' (Y).
Kiedy słuchacze ukończą poziom Upper-Intermediate, mają mozliwość przygotowywania się do międzynarodowego egzminu zewnętrznego wybranego z pakietu egzaminów Cambridge English Qualifications - B2 First for Schools, C1 Advanced lub C2 Proficiency .
Mamy za sobą długoletnią historię oraz duże doświadczenie w tych egzaminach i możemy poszczycić się wybitnymi osiągnięciami - średnia stopa zdawalności naszych uczniów - 95% w ciągu ostatnich lat.
GV Kod grupy |
Poziom |
CEFR |
Maksymalna liczba osób w grupie |
Tygodniowa liczba zajęć |
Lektor prowadzący |
T1 / Y1 |
Elementary |
A2 |
12 |
2 spotkania x 2 godziny |
3 godz. z lektorem polskim, 1 godz. z nativem |
T2 / Y2 |
Pre-Intermediate |
B1.1 |
12 |
2 spotkania x 2 godziny |
3 godz. z lektorem polskim, 1 godz. z nativem |
T3 / Y3 |
Intermediate |
B1.2 |
12 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
T4 / Y4 |
Upper-Intermediate |
B2.1 |
12 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
F1 |
Pre-First Certificate |
B2.2 |
10 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
F2 |
B2 First for Schools |
B2.2 |
10 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
A1 |
C1 Advanced |
C1.1 |
10 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
A2 |
C1 Upper-Advanced |
C1.2 |
10 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
P1 |
C2 Proficiency |
C2 |
10 |
2 spotkania x 2 godziny |
2 godz. z lektorem polskim, 2 godz. z nativem |
Zajęcia
Zajęcia grupowe odbywają się dwa razy w tygodniu, każde trwa dwie godziny lekcyjne. Wszystkie grupy mają dwóch nauczycieli – lektora polskiego i native speakera. Zazwyczaj, lektor polski skupia się na strukturach gramatyczno-leksykalnych, natomiast native speaker będzie pracował nad rozwijaniem praktycznych umiejętnosci językowych.
Kursy dla młodzieży mają na celu umożliwienie komunikowania się w języku angielskim. Wymagamy od uczniów, aby podczas zajęć używali wyłącznie języka angielskiego – przekonani jesteśmy, iż jedynym sprawdzonym sposobem na prawdziwe poznanie języka jest używanie go w codziennych sytuacjach, co stopniowo zwiększa płynność i pewność komunikacji.
Praca na lekcji nie wystarczy aby w pęłni opanować język,uczniowie otrzymują zadania do wykonania w domu – tradycyjne ćwiczenia gramatyczne, ćwiczenia ze słownictwa wzbogacone są w elementy zachęcające do korzystania z klipów filmowych, stron internetowych czy radia – wszystko to z myślą o jak najczęstszym kontakcie z językiem.
Wszystkie nasze kursy mają na celu rzeczywiste przygotowanie młodzieży do egzaminów szkolnych, ale nie tylko, nie zapominamy o praktycznych korzyściach jakie przynosi swobodne komunikowanie się w języku angielskim oraz motywacja i tworzenie bazy umiejętności językowych, które będą wykorzystane w dorosłym życiu.