Pierwsze kroki w nauce rodzimego języka podejmujemy nim dotrzemy do szkół i staniemy się uczniami. Początkowo przyswajamy słowa na zasadzie absorpcji i eksperymentu, po prostu przebywając w otoczeniu osób komunikujących się danym językiem powtarzamy zasłyszane słowa w powiązaniu z sytuacjami w jakich się znaleźliśmy. Jest to środowisko, które staramy się odtworzyć dla naszych najmłodszych uczniów na zajęciach w grupach przedszkolnych.
Organizacja
Oferujemy zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym już od 4 roku życia.
GV Kod grupy |
Poziom |
CEFR |
Maksymalna liczba osób w grupie |
Tygodniowa liczba zajęć |
Lector prowadzący |
K1 |
Kindergarten 1 (dzieci w wieku 4 lat) |
Pre-CEFR |
8 |
1 spotkanie x 1 godzina |
1 godzina z lektorem polskim |
K2 |
Kindergarten 2 (dzieci w wieku 5-6 lat) |
Pre-CEFR |
8 |
2 spotkania x 1 godzina |
2 godziny z lektorem polskim |
Zajęcia
Nasze specjalnie zaprojektowane zajęcia dla uczniów w wieku przedszkolnym planowane są wokół tematycznych aktywności. W ten sposób z jednej strony wykorzystujemy nieposkromioną, naturalną ciekawość świata, niewyczerpywalną energię, entuzjazm a z drugiej staramy się utrzymać ich koncentrację i zainteresowanie na zajęciach. Zajęcia językowe ubogacone są różnorodnymi metodami takimi jak: gry i zabawy edukacyjne, ruchowe, muzyczne oraz plastyczne.
Kładziemy nacisk na uczenie się przez działanie, uczniowie w tym wieku mają naturalną potrzebę ruchu i dotykania, wszystkiego co jest dla nich nowe. Zapewniamy im swobodę przemieszczania się i badania swojego środowiska, ale jednocześnie ,stopniowo wprowadzamy metody nauczania wykorzystywane na późniejszych etapach nauki tj. audio – wizualne metody nauki języka.
Będąc w otoczeniu języka angielskiego w tak młodym wieku w świadomości dzieci tworzy się przekonanie, iż jest to dla nich naturalne środowisko, nowe narzędzie komunikacji. Zasłyszane słowa są przetwarzane i przechowywane - w ten sposób budujemy bazę, która będzie wykorzystana w późniejszych etapach edukacji.
Zajęcia językowe dla przedszkolaków są fantastyczną zabawą. Naszym celem jest stworzenie optymalnych warunków rozwoju potencjału językowego młodych uczniów w taki sposób, aby nauka kojarzyła się z przyjemnością a nie z przykrym obowiązkiem.