Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj
Odsłony: 6089

Kursy dla uczniów szkół podstawowych

 

Wczesne lata życia dziecka są nieocenione w nauce języka - młodzi uczniowie  są dociekliwi, bardzo zmotywowani i nie martwią się o popełnianie błędów. Głównym celem Global Village jest osiagnięcie takiego poziomu porozumiewania się w języku angielskim, aby dla uczniów było tak naturalne, jak w ich własnym języku. Nasze kursy dla uczniów szkół podstawowych są zaprojektowane tak, aby osiągnąć ten cel, aby cieszyć się z nauki języka i czuć się swobodnie używając go do komunikowania się.

 

 

Organizacja

Wiekowy podział na grupy wśród uczniów szkół podstawowych pozwala optymalnie dobierać treści programowe do możliwosci dzieci na róznych etapach rozwoju. Na tym etapie, nie prosimy nowych sluchaczy o rozwiązywanie testu wstępnego ,ważne jest aby dziecko uczyło się w gronie rówieśników bedących na zbliżonym poziomie znajomości jezyka angielskiego, wyjątkiem są sytuacje, gdy mamy odczucie, że uczeń odniesie wiecej korzyści  na bardziej wymagającym poziomie.

Poniższy schemat ukazuje jak stopniowo, wraz z wiekiem wzrasta tygodniowa liczba godzin nauczania języka angielskiego w poszczególnych grupach.

GV Kod grupy

Poziom

CEFR

Maksymalna liczba osób w grupie

Tygodniowa liczba zajęć

Lektor prowadzący

J1

1 klasa szkoły podstawowej

A1.1

8

2 spotkania x 1 godz.

2 godziny z lektorem polskim

J2

2 klasa szkoły podstawowej

A1.1

8

2 spotkania x 1 godz.

2 godziny z lektorem polskim

J3

3 klasa szkoły podstawowej

A1.2

8

2 spotkania x 2 godz.

4 godziny z lektorem polskim

J4

4 klasa szkoły podstawowej

A1.2

10

2 spotkania x 2 godz.

3 godz .z lektorem polskim, 1 godz. z native speakerem

J5

5 klasa szkoły podstawowej

A2.1

10

2 spotkania x 2 godz.

3 godz z lektorem polskim, 1 godz. z native speakerem

J6

6 klasa szkoły podstawowej

A2.1

10

2 spotkania x 2 godz.

3 godz .z lektorem polskim, 1 godz. z native speakerem

 

Zajęcia 

Zajecia zaplanowane są na zasadzie krótkich aktywności,które zaciekawią uczniów i pozwolą skoncentrować się na lekcji. Uczniowie, począwszy od 4 klasy szkoły podstawowej mają 1 godzinę tygodniowo z native speakerem, zajęcia te dają im większą pewność w komunikowaniu się bez potrzeby wyrażania się w swoim ojczystym języku. Tak, czy inaczej uczą się porozumiewać – najpierw są to pojedyncze, proste słowa, a nawet gesty, ale bardzo szybko zdają sobie sprawę, że mogą przekazywać informacje w języku angielskim – co za motywujące odkrycie!

"

Przez praktyczną naukę języka poznają nowe struktury gramatyczne oraz poszerzają zakres słownictwa, ich umiejętność komunikacji w obcym języku cały czas rozwija się. Do czasu ukończenia szkoły podstawowej uczniowie posiadają już solidne podstawy rozumienia językowego, bogaty zakres słownictwa oraz prawdopodobnie najważniejsze – komunikatywną pewność siebie, która zaowocuje w przyszłości.

Dbamy o to, aby wszystkie kursy na etapie szkoły podstawowej zawierały odpowiednie proporcje gier, zabaw edukacyjnych, muzycznych i ruchowych oraz aktywności konwersacyjnych w uzupełnieniu do bardziej tradycyjnego „uczenia podręcznikowego”charakterystycznego dla wyższych poziomów nauczania. Okazjonalnie,dla sprawdzenia w jakim stopniu został opanowany dany materiał uczniowie rozwiązują testy. W tych grupach wiekowych nie uczestniczymy w zewnętrznych egzaminach – jesteśmy przekonani,że na wczesnym etapie naucznia należy nauczyć pokochać uczenie się dla samego siebie a nie dla innych wartości.